fredag 9. november 2012

Tips til den leseglade!

Jeg bruker ofte Amazon som bokhandler når jeg skal ha en ny bok. Grunnen er i hovedsak at de har et stort utvalg av bøker som jeg ikke får tak i andre steder. Jeg har også lenge lurt på om jeg skal skaffe meg en kindle, men har slått det fra meg med at det bare kom til å bli et utlegg i økonomien og en ny elektronisk dupedings som blir liggende, litt som mp3 spilleren min. (den er erstattet med smart telefonen)

Da jeg kom over gratis kindlebøker på amazon før sommeren ble jeg nesten desperat etter en kindle. Det var nemlig mange bøker der, som også var midt i mine favorittsjangre. Men etter bare en liten stund kom jeg over et flott tips fra en blogg jeg ikke husker hva heter nå. Tipset var nemlig at det finnes Kindle for PC! Bare til å laste ned en liten fil fra amazon, installere, og bruke! Det som er det enda mer geniale er at hvis du da kommer over en gratisbok på amazon kan du enkelt trykke på buy to kindle, også lastes den automatisk inn på kindleprogrammet på pcen neste gang du åpner det.

Du kan laste ned kindle for pc her. 

I den forbindelse tenkte jeg å tipse om et par lure bøker som dere også kan laste ned gratis på kindle, eller kindle for pc.


2 kommentarer:

  1. sv. Ikke sant! Det er en veldig fin følelse.
    Så fin blogg du har forresten! Mange gode tips:)

    SvarSlett