lørdag 10. november 2012

Filminspirasjon: extreme couponing

En av de tingene jeg ønsker å adoptere litt mer fra amerika er kuponger. Jeg er og blir en hamstrer, og elsker gode salg. Når det er ti kroners marked på lokalbutikken er jeg ute for å kjøpe det jeg trenger. Det jeg har lært meg er at det som regel er de dyre butikkene som har ti kroners marked, og de billige har i noen tilfeller varene til lavere pris til vanlig. Et eksempel på det er havregryn, som på spar koster ti kroner på salg, men 8,70 kr hos rema til vanlig.

Men kuponger altså. Det skulle jeg sett mer av. Av den enkle grunn at jeg vil ha større kupp på varer jeg bruker oftere. Siden jeg også er opptatt av miljøet etc ville jeg aldri hamstret inn masse varer for å la de stå på hyllen til de gikk ut på dato bare fordi det var gratis. Jeg ville kjøpt det jeg brukte.

Men, til inspirasjon. Noen har nok sett disse før da de sendes på TLC. Jeg har ikke tv og var sjeleglad da jeg så dem på youtube.
Extreme Couponing!

1 kommentar:

  1. Ganske interessant å se hva de får til med de kupongene. Jeg ville også gjerne hatt flere kupong tilbud her hjemme (på ting jeg faktisk bruker vel og merke), det hadde vært ganske kjekt! :)

    SvarSlett