tirsdag 27. november 2012

Barneromoppfrisking

I går frisket jeg opp barnerommet litt med nye gardiner. Eller, de var jo ikke ny, for selve gardinene fikk jeg av min far da han flyttet i 2006, og de har siden den gang vært med oss på to flyttelass og vi brukte den for noen år siden på et lekerom, men ingen av barna husket dem, så de var som nye for oss.
I tillegg etterlyste jeg på facebook om noen vi kjente hadde en gardinstang liggende som de ikke brukte, som jeg enten kunne få eller kjøpe. Jeg fikk to, og den vi har brukt kunne jeg få umiddelbart. Den andre tenker jeg å hente en annen dag, for den kan passe bedre på kjøkkenet hvor jeg har store planer. (Mer om det senere)
Så oppfrisking av barnerom, kr 0,-
Jeg legger ved to bilder, men aner ikke i hvilken rekkefølge de kommer siden jeg prøver å blogge fra telefon pga manglende nett. De har lovet å sende en teknikker snart, så jeg håper de kommer SNART også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar