mandag 11. mars 2013

Menyplan uke 11



Denne uken er jeg tilbake igjen med å planlegge middag etter en uke uten hvor jeg bare har latt inspirasjonen spire. Denne uken er planen klar - vi skal prøve å bare gå en gang i butikken, og holde oss under 200kr. Etter neste helg skal vi nemlig prøve å lage vårt nye budsjett, som blir litt anderledes enn dagens - mer om det kommer.

Middager i uke 11: 

Mandag: Fiskepinner med potetbåter og råkostsalat - mest for å bruke opp en halv boks rømme, men også fordi barna digger fiskepinner.

Tirsdag:
Risotto, med resteris fra søndagen, kyllingskinke, mais, sopp, paprika og andre grønnsaker.

Onsdag: Tomatsuppe med egg

Torsdag: Kyllingwok, med sweet chillisaus og soyasaus

Fredag: Fiskesuppe med godsaker fra frysen

Lørdag: Jaggu ikke helt sikker - tenker vi tar det litt ann når lørdagen kommer - men pai er en aktuell ting.

Søndag: Gryterett, mest sannsynlig med grønnsaksblanding da jeg ikke har frisk salat mot slutten av uken.

Det eneste jeg trenger å kjøpe for dette er ingredienser til pai hvis det blir aktuelt. Også trenger ungene noe pålegg for de ønsker å få brødskiver på skole/barnehage denne uken. Får se om de ombestemmer seg når jeg lager eggemuffins her senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar