torsdag 20. desember 2012

Redusering av kredittgjeld!

Har du brukt kredittkort i julen? Kanskje til å handle julegaver med, eller til maten du ikke hadde helt råd til siden du hadde brukt så mye på julegaver? Har du penger til å betale ned kredittkortene igjen før alle de store regningene i mars kommer?
Ikke? Hvis det er en trøst, er det mange som har det slik, og jeg gjorde også slik i fjor. I år har jeg heldigvis klart å holde meg unna, fordi vi har hatt et ekstremt fokus på å unngå kredittkjøp i løpet av året. (og fordi vi klippet kredittkortene tidlig i år)

Bli med meg i 2013 med å betale ned kredittgjeld, redusere forburket, og kanskje også øke inntekten. Jeg ønsker nemlig å hjelpe deg med å komme ut av gjelden. Det er ikke sikkert vi klarer det i løpet av 2013, men du kan begynne, og du kan også komme langt. Det hele går på flere faktorer, som hva du tjener, hvor stor gjelden din er, hvor stort forbruket ditt er, og ikke minst hvor mye lyst du har. Men, uansett hvor stor lyst du har vil jeg være her gjennom hele året og gi deg tips og råd om hvordan vi sammen skal klare det. For det er ingen hemmelighet. Selv om jeg har jobbet med økonomien min en stund, er den enda ikke "stabil". Men, i løpet av 2012 har jeg faktisk redusert inntekten min med ca 50%, samtidig som jeg har betalt ned store summer i gjeld, og redusert mitt forbruk. Du kan selvsagt også!

Allerede i romjulen kommer jeg med en liten oppgave til deg, og vil følge på med nye oppgaver hver måned i 2013. Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven for å inspirere deg til å redusere din gjeld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar