lørdag 1. desember 2012

Avslutting no-spend-vember

Endelig har vi gått over til desember, og min no-spend-vember er over!
Det å ikke bruke penger på nødvendig tull er ikke enkelt for noen tror jeg, og jeg skal virkelig innrømme at vi har slitt.
Jeg har vært på handlesenteret en gang, da med min samboer som ønsket å bli ferdig med noen julegaver, vi kjøpte ingenting annet enn tre julegaver den dagen. (Selv om vi hadde veldig lyst da vi så at sportsbutikken hadde flyttesalg.)
På onsdag derimot var jeg hjemme alene med to febersyke gutter også ble strømmen tatt, det var vist planlagt og vi hadde vist fått beskjed, men det var noe dritt å vite at strømmen ikke kommer på før fem når man ikke er helt frisk. Så den dagen unnet vi oss en pizza fra peppes. Og det er faktisk det eneste vi har skeiet ut på. Deilig!
Det blir nå spennende å se hvordan det går med kjøpestopp utfordringen min i 2013:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar