torsdag 20. desember 2012

7 slag med "sunnere" julegodt

Jeg har vært nettet rundt i dag og letet etter sunnere julegodt. Det er enda slik at det bare er fire dager (en helg) igjen til julaften, og her er det ikke julestemning i det hele tatt. Derfor har vi bestemt oss for at helgen skal brukes til å høre på julemusikk, lage kaker, drikke gløgg, spise julesylte og laks, lage julepynt etc. Så da måtte jeg selvsagt lete litt etter sunnere julegodt da, for jeg prøver å unngå hvetemel, sukker, kunstig smak og farge etc. Derfor har jeg laget en liten samling her med de jeg syns så best ut, og som jeg har lyst å prøve ut! Jeg kan ikke garantere for at noen av disse er god, men de ser himmelsk ut alle sammen! Trykk på lenken i overskriften, eller direkte på bildet for å komme til orginalposten på en annen blogg. Disse oppskriftene er på engelsk og bruker ofte cups. En cup er litt under 2,5 dl ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar