torsdag 25. oktober 2012

Inspirasjon til nytt bed

Jeg har fra før av laget bed av en gammel trillebåre som sto forlatt på gården og manglet et hjul. Jeg har hørt snakk om at den skulle få nytt hjul en stund, men ingenting har skjedd, så i vår tok jeg den med meg og lagde en del ørsmå hull i den, fylte bunnen med stein og hadde på god kompostjord. Framdeles blomstrer solsikkene i den.

Denne løsningen her oppe syns jeg var veldig orginal! Jeg skal begynne å samle på støvler som det går hull på! Jeg er litt usikker på hvor godt det vil holde her i stormene på Vestlandet, men det er bare til å prøve. Lag et par hull i støvelen, fyll den med småstein i tuppen, og jord i resten. Heng den opp på et gjerde og plant eller så de blomstene du vil ha oppi.

Jeg ser for meg at dette ville gjort seg godt til mitt planlagte hønsehuset eller hønsegården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar